wtorek, 8 stycznia 2013

Wymianka na FB i....

najpierw muszę pokazać fotki z wymianki fejsbukowej.
poznałam tam Lucynę,która robi cudne rzeczy z papierowej wikliny. zrobiła mi 10 cudnych dzwoneczków. na zdjęciu tylko trzy,ponieważ reszta gdzieś na choince wisi. właściwie na dwóch choinkach :D
a oto i rzeczone dzwonki




a to bombki,które zamówiła Lucyna (mogą być?)




############################

teraz to i.....

w zeszłym roku wyszywałam Izie Papieża. Ona zrobiła mi bombki i dzwonki na szydełku. dosłała również cudne aniołki i gwiazdki. na zdjęciach też nie ma wszystkiego,gdyż podzieliłam to na dwie choinki. moja jest za mała,więc część pożyczyłam mamie









cudne wszystko,prawda?
jest tego więcej,ale ciężko tak latać wokół dwóch drzew...

dziewczyny dziękuję za wymianki!

1 komentarz: