piątek, 10 lutego 2012

Papież skończony

 ostatni pokaz Papieża dla Izy. już we wtorek poczłapię na pocztę,postoję ze 20 minut w kolejce, i wyślę...dobrze,że kopertę już sobie kupiłam,bo musiałabym stać dwa razy :D
a oto i moje dzieło


###############################################

następnie jest na tapecie SAL u Kasi
i tu niestety zawiodłam. najpierw wyjazd,potem to coś na dłoniach... bardzo przepraszam,ale nie zrobiłam jeszcze żadnego haftu. jak dam radę,to zacznę. i zrobię obydwa. w ramach zadośćuczynienia. głupio mi,że nawaliłam,przecież miałam sporo czasu...obiecuję się poprawić

##############################################

a na koniec dzisiejszej pisaniny chcę bardzo podziękować za życzenia z okazji rocznicy. oczywiście to 11-sta (WOW). zgadła Iza. skąd wiedziałaś,co?;)
wierzyć się nie chce,że to już 11 lat minęło...ale patrząc na dzieci,to Jowita skończy we wrześniu 10 lat,a Konrad w sierpniu 7...a ja szukam zmarszczek:D

lecę szykować kolacyjkę dla mężulka
papa

p.s. na szczęście wynik USG jest dobry!!! nadal jestem zdrowa. przynajmniej w tym wypadku...



6 komentarzy:

  1. hehe, policzyłam po wieku dzieci:) U mnie też 11-ta i dzieci w podobnym wieku /starszy w lipcu 10, a młodszy w grudniu 8/ więc strzeliłam. Że też szóstki w totka tak nie potrafię wytypować...
    Papież piękny, a na Twoją dolegliwość moja śp. Babcia miała zawsze jedną radę, ale nie napiszę Ci tu, bo nie wypada:) Nazywała tą dolegliwość zastrzałem, a sposób...hm, na maila Ci napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szykujesz fajny prezent :)
    wszystkiego najlepszego! 11 lat to całkiem sporo, ja czekam na nadchodzącą 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam 11 rocznicę ślubu w grudniu. Michał ma 9 lat, Marcin 6....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę się chwalić, że moja rocznica ślubu to wielokrotność Twojej :), ale Papież jest cudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje tempo;)Wow-Papież pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny obraz, miałam okazję widzieć takiego nie raz na żywo.

    OdpowiedzUsuń