wtorek, 15 maja 2012

Wymianka-finisz

może co niektórzy moi czytelnicy pamiętają moją wymiankę z Izą. pokazywałam postępy prac,ale jak wiadomo zniknęły mi zdjęcia z bloga (zrobiłam nowe). mogę tylko pokazać efekt końcowy. a więc,to jest obrazek naszego Papieża,który Iza już wręczyła cioci

(fotka ukradziona Izie)

a to zdjęcie zrobione przeze mnie przed wysyłką. tym razem bez ramki i dodatków:D


(10.11.1012-wzór umieściłam tutaj)

podziwiajcie,bo dumna jestem z siebie:D
dla niezorientowanych-tło również wyszywałam...

a oto,co dostałam w zamian. Iza twierdzi,że to połowa cudeniek,więc niecierpliwie czekam na resztę;)


zdjęcie lepszej jakości dodam,jak już będę cieszyć oczy wszystkim. a jaki to będzie widok,gdy wszystko zawiśnie na choince!
Iza,wielki buziol ode mnie:*

###############################

a teraz,jako że sezon komunijny w pełni,stres zżera niektóre blogowiczki,pokarzę tort mojej Córy. piekła go moja siostra,która nie takie cuda robi. komunia była 12.6.2011. 
tak więc drogie Panie,nie stresujcie się,to tylko tak groźnie wygląda. ja też się bałam,jak to będzie,a poszło jak z płatka. i powiem wam stare porzekadło,że strach ma wielkie oczy. ja przeżyłam:D:D:D

uwaga,uwaga,prezentejszyn tortu


słabo widać,ale jest to rozłożona księga

#############################  

a teraz idę do kościoła z dziećmi.
od rana jestem w rozjazdach. najpierw Przemyśl i endokrynolog (poziom TSH poniżej normy. zaledwie 0,06) ,teraz majówka....ale dzieci muszą iść,ponieważ jako ministranci mają dyżur. tak więc padam na pysk,ale idę....

do jutra. buziole dla wszystkich

7 komentarzy:

  1. mam takiego papieża w planach wyhafcić:)
    Twój jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papież piękny. Mnie przed Komunią mojej Igi powaliła ospa to był dopiero cyrk :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Papież śliczny , komunia...a ja już nawet po białym tygodniu...uff...A co do tych dyżurów to myślałam ,że tylko u nas coś wymyślają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest lepiej z dyżurami,ponieważ jednego dnia przyjdzie 20 ministrantów,a następnego żaden....jestem za dyżurami;)
      a Synu mój wczoraj podawał księdzu kielich. wiesz,jaki dumny był?

      Usuń
  4. mam ten wzorek, oczywiście jest umieszczony na mojej liście "to do" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie szukając tego właśnie wzoru, porozglądałam się po blogu, no i widzę tutaj mnóstwo ciekawych i pięknych rzeczy :))) Będę częściej zaglądać :) A co do haftu z papieżem - czy jesteś jeszcze w posiadaniu schematu i ewentualnie mogłabyś mi go udostępnić?

    OdpowiedzUsuń