czwartek, 26 kwietnia 2012

Wygrana i wymianka

kilka dni temu trafiłam na blogu Basi na mini konkurs. chodziło o zgadnięcie ile lat ma pewien gobelin....zgadłam,że 50 i mogłam wybrać sobie nagrodę:D właśnie przed chwilą dostałam takie oto cudo

super kolczyki. długie,a takich mi brakowało. 
dziękuję,są cudowne

#################################

tak gdzieś przed świętami zaproponowałam Paulinie wymiankę. moja córa koniecznie chciała mieć kolczyki i wisiorek,podobne do tych,które zobaczyła na blogu. szybko wybrała ( a raczej sama wymyśliła) co i jak. po kilku meilach i uzgadnianiu wszystko było wiadomo. dziś panna Jowita przymierzyła swoją biżu. cała w skowronkach poleciała do lustra. jest bardzo zadowolona. bardzo. 
oto prezentacja na modelce

  
wszystkie trzy sztuki 


i obowiązkowo w pudełeczku. które ja dostałam w wymiance walentynkowej,a które J sobie przygarnęła



ja natomiast dostałam takie cóś. teraz muszę poszukać pasujących kolczyków w kolorze starego złota. takich u mnie nie uświadczysz. teraz trzeba się rozejrzeć


ukochana wieża:D


Paulina zażyczyła sobie haft. z wieżą. czyli z tym,co tygryski lubią najbardziej:D
nie pokarzę,jak wyszło. poczekam,aż haft dojdzie. dzisiaj dopiero wysłałam...
mam nadzieję,że nie okaże się,że nie o to chodziło...jestem cała w nerwach:)

###############################

spadam się dotleniać. u mnie dzisiaj tak ładnie,ciepło,wręcz gorąco. i natchnęło mnie na zmianę i strzeliłam sobie new kolor na włosach. miała być wiśnia,ale,że moje pióra są prawie czarne,więc wyszło co innego. i dobrze. ja jestem zachwycona:D

##########################################

to mój setny post! dopiero teraz zauważyłam....to prawie jak urodziny:D

4 komentarze:

  1. Fajnie że kolczyki się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczuszka dotarła :) Czekam z niecierpliwością na swoją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie oryginalne są te kolczyki dla Twojej córy; te lody w sam raz na obecne temperatury:))
    Cieszę się, że jesteś zadowolona z wyników zakładkowego candy,dziękuję za bardzo miły komentarz i poproszę o adres do wysyłki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowita sama "projektowała" ten komplet. a chwali się wszystkim wokół
      a na zakładki czekam cierpliwie. wyobrażam sobie ile to pracy kosztuje

      Usuń