poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Tusalowo i prawie wiosennie

z opóźnieniem prezentuję swój słoiczek. ale żeby uniknąć ochrzanu dodaję do fotki narcyzy. świeżo zakupione (za całe 2,50). a dla zapachu dokładam maciejkę. co prawda tylko nasiona,ale ja już nosem wyobraźni czuję,jak pachnie. facet na straganie śmiał się ze mnie,bo podeszłam i mówię: proszę takie małe i pachnące. od razu zgadł-mój bohater. więc prezentacja kolejnej odsłony zabawy


słoik mało widoczny,ale tak wyszło po dodaniu wszystkich pierdół na gliterach:D

###################################

jeśli chodzi o ten haft z wieżą Eiffla,to prawie go skończyłam. niestety będę musiała się z nim rozstać,ponieważ nie robię go dla siebie. nie w tej chwili oczywiście...
jest to prezent wymiankowy,ale o tym nast razem,gdy już go wyślę i dostanę,co zamówiłam

############################################

dziękuję za odwiedziny. lecę obejrzeć 19 odc TVD. czwarty albo piaty raz...jedna scena jest boska. kto ogląda,ten wie:D (min od 22.04-26.15)

p.s. p.Danielu-witam i pozdrawiam

###################################
wkurwia mnie ten odnowiony bloger. nic nie mogę znaleźć. a górnej części strony w ogóle nie mam:/

1 komentarz:

  1. Witam
    ..jestem bardzo ciekawa jak ten obrazek ci wyszedł ....
    napisałam .....chyba do Ciebie na fb ale nie wiem czy dobrze odnalazłam Cię .
    Basia

    OdpowiedzUsuń