piątek, 20 kwietnia 2012

Mam!!! Mam!!! Mam!!!

mam w końcu upragniony wzór!
a to wszystko dzięki Basi. podsyłała,podsyłała,aż w końcu doszło wszystko. a nawet więcej:D...
Basiu,oczywiście nagrodę dostaniesz,jak ją zrobię....ale o tym pogadamy na fejsie
ale mi się cudnie piątek zaczął!...............

######################################

poza tym,muszę się pochwalić nowym zakupem. wydałam całą polską złotówkę:D
oto,co wczoraj kupiłam


misio jest malutki,ma tylko 10 cm razem z czapką,ale jest mój!
do tego brudny jak święta ziemia....pranko się szykuje. ale i tak jest cudny...
pani ze sklepu obiecała odkładać,jak jeszcze będzie miała te słodziaki.

###############################################

teraz za to myślę,jak wszystko zorganizować i pojechać na badania. miałam niedawno te okropne bąble na dłoniach i wczoraj wizytę kontrolną. dostałam skierowanie do laboratorium w Rzeszowie. gdzieś koło WKU. tyle wiem. będę szukać...nie znam nazwy ulicy,nazwy tego przybytku,telefonu....jadę w ciemno. Synu mój jedzie w środę na wycieczkę do Rzeszowa,do Fantazji (kino 3D,MacDonald i plac zabaw,czyli np,zjeżdżalnie w kulki i takie tam). poproszę nauczycielkę i zabiorę się z nimi. potem może i z nimi wrócę.

jeśli mnie przyjmą i "załatwią" to ok. jeśli nie,to się przynajmniej umówię. muszę zrobić badanie do końca czerwca. mam nadzieję zdążyć:D
a badanie polega na...doczepianiu czegoś do skórek. czyli zero wycinania. lekarka zakazała. trudno,przeżyję:D zdrowie najważniejsze

#######################################

życzę wszystkim zaglądającym dobrego dnia. mój się zaczął dobrze,ale cholera wie,jak się skończy.....

1 komentarz: