niedziela, 31 marca 2013

Wracam!!!

Witam Was dziewczynki gorąco!
trochę już skostniałam bez bloga,ale to dlatego, że hasła nie pamiętałam....w moim lapku miałam zapisane,a tutaj....hehe
w każdym razie,już za tydz będę miała swój sprzęt i powinnam bywać częściej. powinnam :D

teraz luknijcie na moją chudą osobę. ale bez krytyki proszę! przecież przytyłam... 4 kg. chociaż dziewczyny z pokoju twierdzą,że nie widać :D



tak wyglądają Święta w Holandii. trochę wietrznie jest i w łapy zimno

a takie coś było jak przyjechałam.potem to zdjęli...


ta dróżka tam z tyłu prowadzi do mojego hotelu

#####################

heh
tyle mnie nie było,a nie wiem,o czym pisać....
acha. zaczęłam nowy haft,ale na razie fotek nie mam. dohafcę jeszcze trochę i za tydzień wrzucę. a teraz trzeba zjeść kolację i iść spać. o 4.30 pobudka i na 6.00 do pracy

pozdrawiam i dziękuję,że zaglądaliście!
buźka

2 komentarze:

  1. Wcale nie widać, żeby Ci cosik przybyło:) Fajne to coś na drzewie:) Takie kolorowe w tych
    szarościach:)

    Wesołych i kolorowych Świąt Wielkiej Nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :) fajnie , że się odzywasz :) pozdrawiam , a wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń