sobota, 7 lipca 2012

Brak weny

jest tak gorąco,ze nawet myślenie z trudem mi przychodzi....

a tak w ogóle,to witam wszystkich!
nie to,że zaginęłam,ale nie mam co pokazać,więc i postów brak. ale zapisałam się na konkurs,więc chociaż banerek dodam....
konkurs wyczaiłam u Edi


praca jest zrobiona,ale fotki podeślę w przyszłym tygodniu :D

mam nadzieję,że gdy zacznie się głosowanie,to uważni odwiedzający domyślą się,która praca moja.....

##################

teraz sobie idę,bo zacznę przynudzać. z tego gorąca to mózg mi się rozpływa. co dziennie jest ok 40 st. we wtorek było 40,8. pokój mam od strony południowej,więc mam smażalnię już od 11.00-11.30. laptop więcej jest wyłączony,gdyż grzeje się niesamowicie biedak. a wolę go oszczędzać. pozdrawiam serdecznie i nie narzekajcie,że u was chłodno! nie chcecie takiego upału jak u mnie na podkarpaciu

5 komentarzy:

  1. oh no upał na podkarpaciu daje w kość ale damy rade trzymaj się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też upały.. ale daje rade jeszcze coś tworzyć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też brak weny, nie da się myśleć , ani pracować przy takiej temperaturze!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w taką pogodę chętnie biorę się za xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też padam...tak gorąco i duszno do tego te burze...

    OdpowiedzUsuń