czwartek, 10 października 2013

Jak się rzadko wchodzi na bloga......

to się zapomina hasło!
znowu zapomniałam,jakie mam. więc teraz poszłam po rozum do głowy i zapisałam w sekretnym miejscu :D
a chciałam się pochwalić,co wymodziłam. pokazywałam na fejsie,to i tutaj by wypadało
więc coby zbytnio nie przedłużać,pokazuję



haftowane w Polsce,wykończone też
teraz leży na parapecie,w moim hotelowym pokoju w Holandii
a jest to najzwyklejsza szkatułka na biżutki. wzięłam tylko kilka sztuk i teraz sobie pluję w brodę :D ale przynajmniej cieszę oko tym

teraz zauważyłam,że pokazywałam haft wcześniej.......ale za to teraz gotowa praca!
jedyna w tym roku. masakra,jak się opuściłam :(
aż sama siebie nie poznaję. kiedyś to nie mogłam się odkleić od igły,a teraz czasu brak i często też chęci po pracy......

no nic to. wzięłam się za produkcję czegoś nowego :D
tylko powiedzcie mi Drogie Panie,kiedy jest Halloween?

pozdrawiam i zasuwam spać,bo jakoś tak 23.04 się zrobiła ;)

2 komentarze:

  1. Pieknie ozdobiona szkatułka :-) Halloween obchodzimy w nocy 31.10

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Pięknie ozdobiona szkatułka, kawałek Polski zabrałaś do Holandii.Pozdrawiam i dziękuję za pamięć, no i życzę wszystkiego dobrego na obczyźnie!

    OdpowiedzUsuń