wtorek, 9 października 2012

Małe,a cieszy

jak w tytule. kupiłam sobie na allegro coś świątecznego,na co chorowałam już od dawna.(5,90+ przesyłka) a jest to.....raczej są to....




super extra ludki!!!
już się nie mogę doczekać pieczenia pierników. a do soboty jeszcze tak daleko.....

poza tym,w sam raz pasują do hafcików,które mają powstać w ramach SAL-u,a których jeszcze nie zaczęłam. ale mam już wenę,wiem jak zacząć i wykończyć

###################################

a co się tyczy Bloom,to znowu miałam przerwę w hafceniu. skoro J stwierdziła,że nie muszę się śpieszyć,to dłubię przy niej rzadko. na dzień dzisiejszy został mi jeden but. wieczorem powinien być gotowy,wiec możliwe,że jutro wrzucę całość. teraz pokarzę,jak doczepiałam kanwę na bokach. za wąski pasek mam,a ta Bloom jakoś tak szeroka jest hihi


a tu wypruwanie części kanwy. wredna robota




pozdrawiam zaglądających


dopisek
juz za dwa dni nowy sezon Pamiętników Wampirów!!! yupi!

1 komentarz: