poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zaległości

zrobiłam sobie przerwę od blogowania,ale już wracam
na początek pochwale się nowym nabytkiem.
Basia uszyła mi cudną torbę. nie mogłam jej zaprezentować wcześniej,gdyż zgłosiłam ją na konkurs. właściwie to na konkurs był haft,tylko "przypadkiem" znajdował się na torbie:D



jeszcze raz wielkie dzięki! sprawdza się rewelacyjnie!!!
 łaziłam po blogach,pytałam,prosiłam,kto mi uszyje coś takiego. no i w końcu trafiłam. jest to torebka wymiankowa. Basia dostała ode mnie kawał sztruksu,z którego uszyła hihi też torebkę,ale już sobie;)
obie są boskie. a moja dodatkowo maźnięta przeze mnie haftem

##############################

następnie była impreza urodzinowa Syna. otóż Synu mój 5 tegoż miesiąca skończył całe 7 lat! tort był,a jakże. z ulubionym motywem....





(jakby ktoś nie zgadł,to są : Pentaceratops i T-REX)



reszta posta jutro. jakoś nie mam ochoty więcej pisać

4 komentarze:

  1. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego dla Synusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba super :-) A tort wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że torebka dobrze się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat dla Syna :) torba wygląda na praktyczną i bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń