czwartek, 19 lipca 2012

misz-masz

zacznę TUSALOWO,co by nie być w tyle,jak w zeszłym miesiącu



coś mi się rozmazało...ale troszkę nitek przybyło...jednak porządnie je upchnęłam :D

##############################

a teraz prawie skończony haft. słabo mi idzie,gdyż ugrzęzłam w ogórkach...i chyba uczulenia dostałam,bo dłonie mnie swędzą :D ale bajka. jeśli chodzi o haft,to widać,ile zostało + "siateczka" na spódnicy


już widzę to cudo w białej ramce....

################################

nast sprawa,to urodzinki
dziękuję wszystkim Paniom,które zostawiły tak cudne życzenia. ja tam się nie cieszę....pociesza mnie tylko fakt,że jakoś tak wyglądam na kilka lat mniej :D

#################################

i na koniec już Wymianka
i tu dałam plamę,gdyż pracę dopiero wyślę. ale myślę,że do poniedziałku dojdzie...ja swój prezent dostałam akurat w urodziny ( :D ) ale pokarzę,po niedzieli. zaraz też podeślę fotkę do Organizatorki

i jeszcze apropo wymianki. czytajcie jutro;)

3 komentarze:

  1. świetny wzorek teraz haftujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne się prezentuje suknia na hafciku:) już się nie mogę doczekać całości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik śliczna i biała ramka będzie w sam raz!
    Na ogórki też mam uczulenie, albo one mają jakiś jad.

    OdpowiedzUsuń