poniedziałek, 12 marca 2012

Bujam się w rytmie muzyki

i strzelam fotkę następnych jajcorów. mam jeszcze kilka,w tym dwa do skończenia. oczywiście wszystko z zeszłego roku.....:D
jak ktoś lubi Eminema,to zapraszam na moją stronkę. znalazłam kilka (jak dla mnie) nowych piosenek. jestem nieco w tyle,przez moją rozłąkę ze sprzętem,dlatego teraz buszuję po youtube i szukam. a znalazłam super kawałki,których nie słyszałam...taka fanka ze mnie hehe . a kto nie lubi,też niech posłucha. facet nie tylko się wydziera. ostatnio nawet trochę złagodniał,i jak to powiedział (chyba Wojewódzki?)-wykrzyczał się,i teraz robi komerchę....mnie to jakoś nie przeszkadza:D

a teraz fotka i ruszam posprzątać po śniadanku. potem do siski jadę,a tak chciałam skończyć hafcik! cudo będzie,mówię wam;)...


1 komentarz: