wtorek, 3 stycznia 2012

Wampiry

cieszę się przeogromnie,ponieważ wyczytałam w necie,że już 5 stycznia będzie nowy odcinek "Pamiętników wampirów"! wiem,wiem.....powiecie: bajka dla grzecznych dzieci...ale ja uwielbiam ten serial. od listopada mieli przerwę i na prawdę nie mogę się doczekać soboty,ponieważ w polsce nowy odcinek będzie właśnie w sobotę:D  jeśli ktoś nie jest przekonany,to niech zerknie na jednego z głównych bohaterów,czyli Damona Salvatore.....polecam. serial wciąga,bardzo. tak bardzo,że dwa pierwsze sezony mam na płycie. trzeci jest dopiero w necie,z lektorem będzie prawdopodobnie dopiero w kwietniu(???) 
mam nadzieję,że choć troszkę zachęciłam. a kto oglądał,to wie,o czym mówię. heh  byle do soboty!

środa,4 stycznia
dopisek
Basiu.....eh....też oglądałam "Czystą Krew"! i też mam na płycie:D ten serial jest bardziej brutalny,biją się,mordują,wysysają krew....a przede wszystkim klną. szalenie mi się podoba. na szczęście oba się różnią i oba wciągają i nie nudzą,nie są przewidywalne,jak "Saga Zmierzch"-swoją drogą też oglądałam i czytałam. w tej chwili mam na własność trzy książki i zbieram na czwartą:D ale,żeby nie było-też mi się podoba! ach ten Pattinson.....


a gdyby ktoś chciał pooglądać "Pamiętniki" lub "Czystą" to znajdzie  je na tej stronie
http://videomaniak.tv/
i jeszcze jedna dobra wiadomość-nie ma limitu!

3 komentarze:

  1. Fajny serial, oglądałaś True Blood? Jeśli nie to polecam. Btw zdjęcia nie dodaję będzie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie znam , nie oglądałam, poszukam!

    OdpowiedzUsuń