piątek, 30 września 2011

Moje prace

dzwonek w kolorach krem i bordo,wysokość 10 cm




 białe szaleństwo z malutkim dodatkiem koloru




choinkowo to może za dużo powiedziane,ale z dodatkiem choinek.....



 

trzy odcienie fioletu,srebrny pasek i bałwanki,sztuk dwie tak jak i dzieci dwoje.każde chce mieć swoją bombkę




inne wykonanie jednej z bombek.każda na drzewku prezentuje się pięknie



 

znowu na fioletowo,ale tym razem z dodatkiem całkiem innej wstążki.jest sztywna,przeźroczysta z nadrukowanymi gwiazdkami i nutkami,na brzegach coś jakby "metal".dość sztywny,ale na tyle giętki,że bez trudu można zagiąć.kupiłam ją w sklepie z rzeczami po 2 zł.wstążki starczyło tylko na te dwie bombki.a było jej chyba 170cm...nie pamiętam dokładnie:)




i już ostatnie,jak na tę chwilę,bombki.reszta "na ludziach";)
takie malizny,jeszcze nie mają przewieszki,bo nie pomyślałam,żeby kupić;) w wersji "nudziło mi się i kombinowałam"






 

30.9.2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz